Volgers

vrijdag 24 maart 2023

Mijn boeken, de boeken van Richard en hoe het zo gekomen is.

 

Na een Hersenbeschadiging te hebben opgelopen waardoor geheugen problemen ontstonden zei een lotgenoot tegen me schrijf eens een verhaal. Het had die lotgenoot geholpen en die dacht dat het mij ook zou kunnen helpen.

Ik ( Victor ) dus nadenken en heb het advies opgevolgd. Het heeft geholpen.
 
Ik heb zo veel plezier aan het schrijven dat me ontspant, mijn geheugen stukken vooruit gegaan is en dat er inmiddels meerdere boeken uitgekomen zijn.
 
Een vriend ( Richard ) zei tegen me, kom joh ik schrijf met je mee. Zo gezegd zo gedaan:
 
Het begon met een Boek over een jongeman en een jonge dame die zich leerde kennen. Getiteld De Tattoo-shop, Sasha en Ivan. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hier uit volgde een serie boekjes van 6 pagina's. Inmiddels is een deel van deze boekjes tot boek verwerkt en deel 1 uit de Roos en Andy serie is een feit. Roos en Andy hoe het allemaal begon.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Deel twee: Roos en Andy, familie perikelen en Mauds droom komt binnenkort. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ook deel drie: Roos en Andy, Trudy en haar perikelen is in de maak.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Toen dacht ik, ik zie weinig voor de jeugd aan leesvoer. Het gevolg hiervan is dat er inmiddels twee boeken uit zijn over de tweeling Haily en Esmee. Ouderwetse avonturen boeken met jeugdige personen in de hoofdrol maar waar inmiddels ook menig volwassenen van heeft genoten. Haily en Esmee, De ontvoering is deel 1.
 
 
 
 
 
 
 
En deel 2: Haily en Esmee, Het geheim van de tunnel is ook al verkrijgbaar. Aan boek drie Haily en Esmee, De smokkelaars word hard gewerkt. Zoals gezegd niet alleen de jeugd geniet van deze tweeling en hun vrienden.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dan was er ook nog een verhaal dat in het brein van mijn 14 jarige ik ontstond maar ik nooit had afgemaakt. Ook dit verhaal heb ik opgepakt en inmiddels is ook van dit verhaal een boek verschenen. Ben de Tracker een SF thriller die zich afspeelt in een wereld als de onze maar het net niet is. Ben is een gepensioneerd wereld agent die weer in actie komt als ze dat ene meisje onder zijn neus ontvoeren.
 
 
 
 
Dan is ook Richard zelf begonnen met zijn verhalen uit te brengen.


Zijn eerste boek Heet Jos, Sandy en Sammy, De kennismaking en meer. Over een Jongeman en een jonge dame met dochter die elkaar leren kennen en waarvan dochterlief denkt dat De jongeman en haar moeder wel goed bij elkaar passen.
 
 
 
 
 
 
 
 
Al onze uitgebrachte boeken zijn verkrijgbaar bij mijnbestseller.nl,
 
Verkrijgbaar op onze door hen ter beschikking gestelde webshops en Alle Nederlandse en Belgische ( online ) boekenzaken.
 
 
 
 
Veel leesplezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten